SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lombard. Życie pod zastaw” zyskał widzów, 13,38 mln zł z reklam. Wiosną TV Puls pokaże szósty sezon

Piąty sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 793 tys. widzów, o 47 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Telewizja Puls piąty sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” nadawała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 2 września do 22 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 793 tys. osób. Przełożyło się to na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,50 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 9,20 proc., a w DVB-T 16-49 - 12,62 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek nowej serii, wyemitowany 11 listopada br. Oglądało go 1,10 mln osób (6,83 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 462 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 7,59 proc.).

Produkcja względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskała 47 tys. widzów. Od 27 sierpnia do 9 listopada ub.r. „Lombard. Życie pod zastaw 3” oglądało średnio 746 tys. widzów, co przełożyło się na 5,63 proc. udziału w 4+, 6,88 proc. w 16-49, 9,28 proc. w DVB-T 4+ i 12,52 proc. w DVB-T 16-49.

Produkcja wyraźnie podwyższa długookresową oglądalność stacji. Na przykład średni udział TV Puls w październiku br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,80 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 4,12 proc.

Stacja TV Puls w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wyższe wyniki miała telewizyjna Czwórka, która w tym czasie nadając hitowy serial „Policjantki i policjanci” miała 10,38 proc. udziału. Słabiej od TV Puls wypadły TVN7 (2,27 proc.) i TTV (1,31 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 13,38 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 18.00 w okresie od 3 września do 22 listopada br. miały średnio 512 tys. widzów (odpowiednio 4,41 proc., 4,64 proc., 7,30 proc. i 8,17 proc. udziału). Z kolei powtórki tych samych odcinków o godz. 8.00 śledziło 168 tys. osób (4,22 proc., 4,35 proc., 6,80 proc. i 8,74 proc. udziału).

Bardzo dobre wyniki oglądalności notowały maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które w okresie od 7 września do 23 listopada br. przyciągały 560 tys. widzów (6,37 proc., 6,60 proc., 10,64 proc. i 11,84 proc. udziału).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Puls i Studio A podjęły decyzję o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. W grudniu rozpoczną się prace nad szóstym sezonem produkcji, którego premiera zaplanowana jest na wiosną 2020 roku.

W nowych odcinkach widzowie TV Puls poznają dalsze perypetie ulubionych bohaterów - będą śledzić m.in. losy związku Andżeliki i Mariusza (Dominika Skoczylas, Michał Chorosiński), przekonają się, czy Benia i Beton (Rita Weinar, Dominik Dąbrowski) zostaną rodzicami oraz jakie zawirowania w życiu Maćka (Maciej Gisman) i jego mamy Kornelii (Dorota Kamińska) spowoduje powrót taty Maćka, Henryka (Leszek Wojtaszak). Jak zawsze, nie zabraknie zabawnych przygód Ziutka (Henryk Gołębiewski) oraz czuwającego nad wszystkim właściciela lombardu, Kazimierza (Zbigniew Buczkowski).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw” zyskał widzów, 13,38 mln zł z reklam. Wiosną TV Puls pokaże szósty sezon

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Gniot pierwsza klasa:)
15 6
odpowiedź
User
AVE
Świetny serial czekam na następny sezon
8 11
odpowiedź
User
Czytelnik
Bardzo słaby paradokument z kretyńskim scenariuszem.
6 6
odpowiedź
User
Daniel
Gniocik Pulsu.
Dodać do tego jeszcze Interesik Rodzinny.
5 7
odpowiedź
User
hehe
Dębski będzie tłukł nowe sezony Lombardu dopóki oglądalność nie spadnie poniżej 400 tysięcy, a o to nietrudno, bo odcinki robią się coraz głupsze. To jedyny serial który jest motorem napędowym tej niszowej stacji.
8 4
odpowiedź