SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Koniec „Piaskiem po oczach” w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info

W sezonie 2017/2018 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 506 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych tuż za TVP Info, ale pierwsze w grupie 16-49.

Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel Article

Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 8 września 2017 roku do 6 lipca 2018 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 506 tys. osób, co przełożyło się na 3,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 maja br. Obejrzało je 657 tys. widzów. Tego dnia gośćmi magazynu byli: Piotr Pawłowski (Fundacja Integracja) oraz Janina Ochojska (szefowa Polskiej Akcji Humanitarnej).

W czasie nadawania audycji stacja TVN24 minimalnie przegrał walkę o widza z TVP Info. Stacja telewizji publicznej miała w tym paśmie 3,61 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,80 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN24 miał jednak wyższy wynik od TVP Info.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 1,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W piątek Piasecki poinformował widzów „Piaskiem po oczach”, że prowadzi ostatni odcinek, ponieważ po ponad 10 latach program znika z ramówki. Od września dziennikarz na stałe zwiąże się ze stacją, ale nie będzie obecny w wieczornym paśmie - obejmie prowadzenie porannych rozmów (zamiast „Jeden na jeden”) oraz niedzielnego podsumowania wydarzeń politycznych (zamiast „Kawy na ławę”). Obie audycje zyskają odświeżone formuły i nowe nazwy.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 4,27 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koniec „Piaskiem po oczach” w TVN24. Stacja przegrała z TVP Info

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G34
I bardzo dobrze niech wywala jeszcze Olejnik i dadzą serwis w to miejsce
18 37
odpowiedź
User
099max
Szkoda, może był za grzecznie prowadził rozmowę?
7 4
odpowiedź
User
walter
Piasecki to Rymanowskim nie jest.
12 1
odpowiedź
User
Olo
Jaki jest zasięg realny obydwu kanałów?
16 1
odpowiedź
User
giza
Nie dało się już tego oglądać, ciągle tylko sądy, sądy, sądy, sądy...... praworządność, praworządność, praworządność... blebleble..... Wiecie gdzie mam tych "biednych " starych sędziów? Zero o ważnych zmianach w prawie, o bieżących sprawach palących polaków - cisza. Nie chce mi się oglądać wiecznego walenia się po pyskach, no i ta nieobiektywna jazda po PIS... Szkoda, bo był to naprawdę fajny program.
26 21
odpowiedź
User
M.
Tytuł sugeruje, że porażka z TVP Info jest powodem końca "Piaskiem po oczach"...
5 0
odpowiedź
User
Złodzieje
W tych tvn24 programach ważne są sądy a mało ważne szalejące ceny, wszystko drożeje, że pracownik dostaje na rękę 1500 netto. Tvn niech zajmie się prawdziwymi problemami szarego człowieka, bo tych politycznych pyskówek nie chcę już oglądać.
12 1
odpowiedź
User
Stary inaczej
Najbardziej śmieszy mnie to, że wg każdych danych Nielsena TVN ma zawsze najwyższą oglądalność w grupie 16-49 czyli dającej najwyższe zyski z reklam a propaganda przez nich przedstawiana nie jest w stanie zmobilizować tej grupy do masowych protestów.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing