SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w maju br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny; fot. TVPArticle

W maju 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 448 tys. osób przy 7,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W maju br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 8.00, a w maju ub.r. startowało o 7.55.

Magazyn TVP miał o 54 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (największy spadek wśród wszystkich magazynów).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 446 tys. osób, co przełożyło się na 7,62 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 497 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 10,03 proc.), co oznacza spadek o 51 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W maju 2020 roku jego widownia wyniosła 318 tys. osób, a jego udział - 9,41 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 53 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” umacnia się w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w maju br. miał 221 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 6 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 10 tys. do 173 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 349 widzów do 151 tys.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzichu
Każdy powinien być zadowolony. TVP liderem w swojej grupie, a TVN e swojej.
odpowiedź
User
Lucky
Dzien dobry tvn ostatnio bardzo sie poprawilo - nowe twarze, wciagajace tematy, nie tylko dla warszawki. prowadzacy robia to na czym ich praca powinna polegac - zadaja pytania, a nie cyrkuja, biegaja po studiu itd.
odpowiedź
User
M
DDTVN zaslużenie znów liderem, w koncu ktos na gorze pomyslal i program po serii wpadek wyglada ostatnio zupelnie inaczej, nie chce sie go wlylaczac. W takim programie licza sie ludzie, goscie, tematy, reportaże a nie prowadzacy i ich zblazowane miny
odpowiedź
User
Gość
W TVP powinni wymienić kilku prowadzących, a w szczególności tą Nowakowską, która non stop ma same wpadki i nawet zdania nie umie poprawnie ułożyć. Nic dziwnego, że TVN wygrywa w grupie komercyjnej.
odpowiedź
User
Zona
Ale udziałowo w 4+ wygrywa jednak TVN
odpowiedź