SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 poprawiła wyniki w październiku. Duże wzrosty TVN24 i Polsat News. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Nowym liderem oglądalności w październiku br. została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Od 1 czerwca panel Nielsena został zwiększony o 540 do 2540 gospodarstw domowych, a liczba osób objętych badaniem wzrosła do 7000. - Kiedy tylko pozwoli na to sytuacja związana z COVID-19, powrócimy do prac w normalnym trybie, tak aby jak najszybciej dostarczyć dane z planowanego panelu liczącego 3500 gospodarstw oraz uruchomić usługę pomiaru treści wideo w sieci - mówiła portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, szefowa Nielsen Media w Polsce.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w październiku 2020 roku zajęła TVP1, która awansowała z drugiej lokaty. Średni dobowy udział kanału względem października 2019 roku zwiększył się o 0,43 proc. i wyniósł 9,34 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 11,07 proc. do 8,76 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,62 proc., po spadku względem października ub.r. o 16,08 proc. Jednocześnie jest to największa strata wśród dziesięciu czołowych stacji.

Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,59 proc. udziału; w dół o 9,86 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 36,65 proc. w październiku 2019 roku do 33,31 proc. w październiku 2020 roku.

Duże wzrosty TVN24 i Polsat News

Wysokie wyniki oglądalności w październiku 2020 roku zanotowały czołowe stacje informacyjne: TVN24 (6,24 proc.; do góry o 32,48 proc.; pozycja 5. w rankingu), TVP Info (4,63 proc.; + 16,04 proc.; 6. miejsce) i Polsat News (2,56 proc.; + 100 proc. - największy wzrost w top 20; awans z 16. na 10. miejsce).

TVN liderem w 16-49, Polsat News przed TVP Info

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,04 proc., po spadku o 17,50 proc.

Drugi był Polsat. Jego wynik w październiku br. zmniejszył się o 15,67 proc. do 6,46 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (- 15,67 proc. do 6,46 proc.), a oczko niżej znalazła się TVP1 (- 6,97 proc. do 5,47 proc.).

Wysokie wyniki zanotowały czołowe stacje informacyjne: TVN24 (4,24 proc.; do góry o 74,49 proc.; pozycja 7. w rankingu) i Polsat News (2,34 proc.; + 192,5 proc. - największy wzrost w top 20; awans z 16. na 10. miejsce).

W grupie wiekowej 16-59 nowym liderem był Polsat (w dół o 11,99 proc. do 9,47 proc.), który wyprzedził TVN (- 14,48 proc. do 9,21 proc.).

„M jak miłość” hitem

W minionym miesiącu najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu „M jak miłość” z 20 października. Miał średnio 4,03 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,85 proc.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Odcinek nowej serii z 4 października śledziło średnio 3,65 mln widzów, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 29 października na antenie stacji obejrzało 3,49 mln widzów (24,06 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,82 mln widzów (emisja 25 października; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,62 mln oglądających (15 października) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,47 mln oglądających (emisja 25 października; 10. lokata).

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 10 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Pięć lokat należało do programów TVP2, cztery - do TVN, a jeden - do Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 poprawiła wyniki w październiku. Duże wzrosty TVN24 i Polsat News. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nena
Hotel Paradise na SIÓDEMCE👍
odpowiedź
User
Fonzi
Jaki kraj, takie hity :-D
odpowiedź
User
Tom2
Te hity świadczą o poziomie rozwoju kulturalnego społeczeństwa. Następny hicior czeka na TVP1 - koronka
odpowiedź