SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

304 tys. widzów „Wkręconych w randkę”. Konkurencja znokautowała TVP2

Nowy program „Wkręceni w randkę” oglądało średnio 304 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,08 mln zł.

fot. TVP Article

Nowy cykl „Wkręceni w randkę” nadawany był w TVP2 w czwartki o godz. 21.40, w okresie od 12 września do 14 listopada br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 304 tys. widzów, co przełożyło się na 2,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 września - oglądało go 417 tys. osób.

Dwójka w czasie emisji nowego programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. „Sprawę dla reportera”, co dało jej 19,08 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (gł. „Kuchenne rewolucje”; 13,90 proc.), a czwarte - Polsat (gł. „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 10,45 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była czwarta.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków reality-show wyniosły 2,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)

Formuła „Wkręconych w randkę” oparta została na formacie „Matchmakers”. W programie uczestnicy biorą udział w randkach, które organizowane są przez ich przyjaciół. Single dopiero po trzech spotkaniach dowiadują się, że spotkania z ich potencjalną drugą połówką zostały zaaranżowane.

W naszym kraju za produkcję programu odpowiada Golden Media Polska. Pierwszą edycję randkowego show prowadzili Anna Lucińska i Aleksander Sikora.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 304 tys. widzów „Wkręconych w randkę”. Konkurencja znokautowała TVP2

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
jaka piękna porażka
33 3
odpowiedź
User
IOP
ktoś w TVP myślał że można wziąć " ładnego chłopca" Przereklamowaną " ładną dziewczynę "z dużym biustem która dzięki w średniej klasy serialiku na Polsacie wypłynęła " na szerokie wody " właściwie to na " małe jeziorko" i że jej wygląd da im oglądalność a to tak nie działa oprócz wyglądu trzeba mieć coś w sobie czasem mało atrakcyjne osoby robią większą karierę niż tak zwane lalki typu "barbi" "ken" przykład bardzo znanego aktora z USA Danny DeVito znany aktor a niskiego wzrostu i z nadwagą ;) ( wzrost 1.47 M) pa Pan a karierę zrobił no ale wiadomo albo ma się to coś w sobie labo nie .
24 3
odpowiedź
User
grzegorz
Ciekawy program i pomysł. Wcześniej takiego programu nie było.
9 32
odpowiedź
User
Mirek Świrek
Jak ktoś wymyślił tak kretyński tytuł a ktoś inny go zaakceptował to trochę trudno się dziwić
19 1
odpowiedź
User
Pdk
I tak marnuje się publiczna kasa. Na jakieś nieoglądane bzdety.
29 4
odpowiedź