„Ojciec Mateusz” nie daje szans konkurencji

„Ojciec Mateusz” cały czas jest hitem – z konkurencją wygrywają zarówno czwartkowe premiery nowych odcinków, jak i ich niedzielne powtórki. Obie emisje mają niemal tyle samo widzów, ale to powtórki notują lepsze udziały w rynku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB NMR dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cztery pierwsze odcinki trzeciej serii „Ojca Mateusza”, emitowane w czwartki o 20.20, oglądało średnio 4,71 mln widzów, a udział TVP 1 w tym czasie wynosił 29,52 proc. w 4+ i 23,90 proc. w 16-49.

Taką samą widownię – 4,71 mln osób – miały niedzielne powtórki serialu, emitowane w paśmie, gdy w przeszłości nadawano jego premiery (godz. 17.20). Udział Jedynki wtedy był jednak wyższy, bo wynosił odpowiednio 36,05 proc. i 30,38 proc.

W czasie nadawania „Ojca Mateusza” (zarówno jego premier jak i powtórek) TVP 1 jest liderem rynku telewizyjnego. W czwartki drugą pozycję w tym paśmie znajduje TVN, emitujący „Na Wspólnej” i „W11” - pozycje te dają stacji 19,83 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP 2 („Barwy szczęścia”, „Dr. House”; 13,74 proc.) i Polsat (12,31 proc.; „CSI: Kryminale Zagadki Nowego Jorku”, „Hotel 52”).

Natomiast w niedziele drugie miejsce zajmuje Polsat (11,09 proc.; „Światowe Rekordy Guinnessa” „Tylko nas dwoje”, „On i ona”, „Hotel 52”), trzecie – TVN (11,06 proc.; „Usta Usta”, „Milionerzy”), a czwarte – TVP 2 (8,73 proc.; „Wstęp wolny”, programy lokalne, „Panorama”).

Serial oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia trzeciej serii „Ojca Mateusza” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Profil widowni „Ojca Mateusza

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?