Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"

Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią "Hands Up Confidence", kierowaną do pokolenia Z.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Old Spice w nowej kampanii skupia się na "zetkach"

Kampania “Hands Up Confidence” osadza markę Old Spice w kontekście letnich festiwali muzycznych i koncertów. “Podnoszenie rąk do góry to najczęściej spotykany festiwalowy gest. Co jednak, kiedy mix upalnego lata, emocji i muzycznej zajawki nie pozwala nam podnieść rąk do góry? Takie ograniczenie odbiera spontaniczność i nie pozwala całkowicie oddać się festiwalowemu szaleństwu. Old Spice stoi na straży dobrego zapachu spod pach i umożliwia zabawę na 1000%” - opisano koncept kreatywny. 

„Hands Up Confidence” kierowana jest do pokolenia Z, a szczególnie jego męskiej części. Feeders Agency realizuje ją w Polsce, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, Litwie, Łotwie, Estonii, Niemczech i Hiszpanii, odpowiadając za strategię i koncepcję kreatywną składającą się na 2 spoty 20-sekundowe oraz ich skróty do digital, a także materiały graficzne do kampanii. Po stronie Feeders Agency jest również kampania OOH i DOOH na 5 rynkach (Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Chorwacja), komunikująca partnerstwo Old Spice i Tomorrowland.

Działania wystartowały 4 czerwca. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]