On Board Think Kong dla marki Brother

Agencja On Board Think Kong odpowiada za komunikację w social mediach marki Brother, dostawcy i producenta drukarek, maszyn do szycia i urządzeń elektronicznych. Współpraca obejmuje kilkanaście rynków Europy Centralnej i Wschodniej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong dla marki Brother

Zespół On Board Think Kong odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy Brother m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji i Serbii. Zadaniem agencji będzie opracowanie strategii komunikacyjnej, przygotowywanie treści i wsparcie w działaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Projekt rozpoczął audyt obecnych aktywności marki w social mediach.

Za działania agencji odpowiedzialny będzie zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie mediów społecznościowych. Koordynatorem działań ze strony firmy Brother będzie Łukasz Kruszewski, CEE senior product marketing coordinator.

Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu. Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny