Opera Mini miała w sierpniu 128 mln użytkowników

128 milionów osób korzystało w sierpniu bieżącego roku z przeglądarki Opera Mini, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu telefonu komórkowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 5,1 proc. większa liczba w porównaniu z lipcem oraz o 92,3 proc. większa niż rok wcześniej - wynika z raportu 'State of the Mobile Web' firmy Opera Software, producenta przeglądarki.   Użytkownicy Opera Mini odwiedzili w sierpniu w sumie ponad 79,5 miliarda stron - o 7,4 proc. więcej niż w lipcu oraz o 134,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku 2010.

grafika

  Z kolei objętość wygenerowanych przez nich danych dla operatorów komórkowych zwiększyła się o 5,3 proc. w ujęciu miesięcznym i o 151,8 proc. rok do roku - do poziomu 1,23 miliarda MB. Dane w Operze Mini są kompresowane o maksymalnie 90 proc. - gdyby nie to, użytkownicy przeglądarki obejrzeliby ponad 11,4 petabajta danych.

grafika

    Dwadzieścia krajów o największej liczbie użytkowników Opera Mini w sierpniu to w kolejności: Rosja, Indonezja, Indie, Nigeria, Ukraina, Wietnam, RPA, Meksyk, Chiny, Brazylia, USA, Kazachstan, Turcja, Białoruś, Bangladesz, Wielka Brytania, Kenia, Pakistan, Filipiny i Uzbekistan. Drugi raz z rzędu w pierwszej dwudziestce zabrakło Polski.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu