SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange Flex promowany z TikTokerami hasłem „Nas to nie dziwi”

Wystartowała kampania usługi Orange Flex pod hasłem „Nas to nie dziwi”. Nowy format dla sieci w aplikacji został stworzony przez agencję Leo Burnett Warszawa.

Article

Do udziału w kampanii zaproszono działających na TikToku Ewę Zawadę, która wymyśliła choreografię wykorzystaną w filmie, Dominika Rupińskiego, który bawi się szalonymi filtrami, znanego z Instagrama Jacka Rydlewskiego i Piotra Kędzierskiego.  

- To nie jest wymyślony reklamowy świat. To odbicie tego, co oglądamy codziennie na TikToku lub Insta Stories i od czego tak bardzo nie możemy się oderwać” - zauważa Tomasz Kartasiński, który wraz z Jędrzejem Piotrowskim tworzy team kreatywny odpowiedzialny za pomysł kampanii.

Na potrzeby kampanii Orange Flex agencja Leo Burnett przygotowała jeden spot 30" (ze skrótem do 15") oraz 6 x 10" z komunikacją skierowaną do wybranych grup docelowych. Kampania oprócz odsłon wideo w internecie, social mediach i bannerów jest wzbogacona o wyzwania rzucane fanom przez influencerów na Instagramie oraz TikToku.

Orange Flex na rynku od maja 2019 roku

Platforma Orange Flex jest odpowiedzią na obecne zachowania i oczekiwania użytkowników, szczególnie tych dla których smartfon stał się przedmiotem codziennego użytku, a prostota i wygoda głównym wyznacznikiem przy wyborze konkretnych usług.

W ramach platformy użytkownik kontaktuje się z operatorem i obsługuje wszystkie swoje usługi w Orange jedynie z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange Flex promowany z TikTokerami hasłem „Nas to nie dziwi”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl