Reklamy podkreślają, że w Orange Polska dostępna jest usługa Music Pass pozwalająca korzystać z wybranych muzycznych serwisów streamingowych bez pomniejszania posiadanego pakietu danych internetowych (usługa nie obejmuje oczywiście subskrypcji w tych serwisach). Obecnie Music Pass jest dostępny za darmo przez trzy miesiące.
Dodatkowo można kupić za złotówkę słuchawki Samsung Galaxy Buds (przy zawarciu 24-miesięcznej umowy na Plan Mobilny z opłatą 55 zł miesięcznie) oraz smartfon Samsung Galaxy A20e (z ratą miesięczną wynoszącą 40 zł).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-flex-jak-dziala-oferta-w-formie-aplikacji-jak-zamowic-ceny-jak-korzystac,7171075791271553a ##
Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa, produkcją spotu - dom produkcyjny Prodigious, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W pierwszym kwartale br. Orange Polska zanotował wzrost wpływów o 2,6 proc. do 2,78 mld zł oraz 2 mln zł straty netto. Liczba użytkowników usług komórkowych operatora wzrosła o 3,3 proc., o 40 tys. zwiększyło się grono klientów usług konwergentnych, zaś 958 tys. użytkowników korzysta z oferty telewizyjnej Orange.










