OTOZ Animals Inspektorat Warszawa uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

Wystartowała kampania społeczna Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt Animals Inspektorat Warszawa. Organizacja zwraca w niej uwagę na problem porzucanych, zaniedbanych lub źle traktowanych zwierząt.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
OTOZ Animals Inspektorat Warszawa uwrażliwia na cierpienie zwierząt w kampanii billboardowej

Kampania obejmuje plakaty w obu liniach warszawskiego metra. OTOZ współpracuje z Ströer Polska, która udostępniła nośniki na potrzeby akcji. Działania zaplanowano do końca września.

Plakaty mają na celu uświadamianie społeczeństwa w zakresie istniejącego prawa i możliwości wspierania pokrzywdzonych zwierząt. Kampanię podzielono na cztery kategorie tematyczne: interwencje, adopcje, wolontariat oraz wsparcie.

grafika

Plakat informuje o obowiązującym prawie ze szczególnym zwróceniem uwagi na artykuł 6.2 Ustawy o Ochronie Zwierząt. Ustawa stanowi, że zwierzę nie jest rzeczą, odczuwa ból i cierpienie oraz zasługuje na szacunek i godne życie. Człowiek jest zobowiązany do reagowania na krzywdę oraz wszelkie przejawy przemocy i okrucieństwa wobec bezbronnych zwierząt.

grafika

Motto tego plakatu zachęca do adopcji bezdomnych i porzuconych zwierzą, znajdujących się w schroniskach, fundacjach czy domach tymczasowych.

grafika

Hasło „Wspieram” zaprasza do udzielania wsparcia w postaci domu tymczasowego dla zwierzęcia odebranego interwencyjnie ze złych warunków bytowych. Oprócz tego informuje o możliwości przekazania pomocy finansowej i rzeczowej.

grafika

OTOZ zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy jako wolontariusze chcą pomagać zwierzętom. Można wybrać ten obszar, w którym czujemy się najlepiej: interwencje, edukacja lub adopcje, praca biurowa, marketing itp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol