SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Otylia Jędrzejczak i Marek Plawgo z Usainem Boltem w olimpijskiej kampanii Visa

W kampanii reklamowej Visa Europe związanej z igrzyskami olimpijskimi u boku Usaina Bolta występują Otylia Jędrzejczak, Natalia Partyka, Marek Plawgo i Paweł Wojciechowski. Akcję, ruszającą w poniedziałek, przygotowały firmy Saatchi & Saatchi i MEC.

Otylia Jędrzejczak i Marek Plawgo z Usainem Boltem w olimpijskiej kampanii Visa

Nowy spot Visa pokazuje najszybszego sprintera świata Usaina Bolta po przylocie na lotnisko w Londynie, kiedy stoi przy stanowisku odbioru bagażu. Inny pasażer wyzywa go na pojedynek „kto szybszy” i razem biegną przez miasto. Jednocześnie realizując tylko płatności Visa - mobilne, zbliżeniowe i tradycyjne płatności kartą, kupują sobie eleganckie ubrania. Motyw takich płatności w biegu pojawił się w poprzednich reklamach Visa, m.in. w ubiegłorocznym spocie pod hasłem „„Żyje się lepiej” (obejrzyj go).


W nowej reklamie drugoplanowe role odgrywa 20 sportowców z całego świata
, w tym Polacy: pływaczka Otylia Jędrzejczak, olimpijska i paraolimpijska tenisistka stołowa Natalia Partyka, płotkarz Marek Plawgo oraz tyczkarz Paweł Wojciechowski (patrz zdjęcia poniżej). Na końcu spotu Usain Bolt i jego konkurent docierają na stadion olimpijski, gdzie pada akurat strzał rozpoczynający bieg sprinterski. Cały przekaz kończy się sloganem „Zbliżeniowo, mobilnie, online - teraz płać szybciej z Visa”. 



W całej Europie kampania rozpoczyna się 17 marca. W Polsce będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (główne portale), kinach oraz na outdoorze (środki komunikacji miejskiej w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu). Podstawowym elementem kampanii będzie oczywiście spot z Boltem i polskimi sportowcami, emitowany w wersji 90-, 60- i 30-sekundowej.

Akcja w telewizji potrwa do maja, a w innych mediach nawet do igrzysk olimpijskich w Londynie. Kreacją i produkcją reklam na jej potrzeby zajęła się agencja Saatchi & Saatchi, ich adaptacją na polski rynek - Saatchi & Saatchi Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Otylia Jędrzejczak i Marek Plawgo z Usainem Boltem w olimpijskiej kampanii Visa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl