SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PAP szuka agencji do obsługi reklamowej portalu

Polska Agencja Prasowa rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialną za reklamę i marketing anglojęzycznego internetowego portalu informacyjnego. Będzie z nią pracować przez rok od chwili podpisania umowy.

PAP / Radek Pietruszka Article

Agencje na etapie udziału w przetargu muszą przygotować plan na budowanie rozpoznawalności i zasięgu oddziaływania anglojęzycznego portalu informacyjnego wśród zagranicznych odbiorców oraz zaproponować stałe działania promocyjne, skierowane do poszczególnych grup zagranicznych użytkowników.

PAP chce zatrudnić agencję po to, by pomogła ona zbudować pozycję anglojęzycznego portalu informacyjnego jako witryny pierwszego wyboru w zakresie informacji o Polsce i Polakach w zagranicznych środowiskach opiniotwórczych.

Zaproponowane przez nią działania będą skierowanie do Polaków mieszkających za granicą, do zagranicznych liderów opinii, kadry zarządzającej, dziennikarzy.

Kampania, którą na potrzeby jego promocji chce przeprowadzić PAP będzie obejmować portale społecznościowe, zagraniczne serwisy internetowe, wyszukiwarkę Google.

Chodzi przede wszystkim o dotarcie do użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz Australii.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie w ramach strategii propozycji działań komunikacyjnych, ich realizację, stworzenie dodatkowej strategii komunikacji itp.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 16 sierpnia.

  • Więcej informacji:
  • PAP
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PAP szuka agencji do obsługi reklamowej portalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl