Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)

Papaya Films wyprodukowało globalną kampanię dla marki Puma. Spot zapowiada premierę nowej kolekcji Puma x Balmain a główną rolę w nim gra Cara Delevingne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Papaya Films producentem globalnej kampanii Pumy (wideo)

Puma zapowiedziała w social mediach start najnowszej kampanii reklamowej promującej nową kolekcję PumaxBalmain.

Projekt ten jest efektem współpracy Papaya Films i amerykańskiego butiku kreatywnego Maaven. Reżyserem filmu jest Philippa Price znana m.in. z teledysków Rihanny i filmów modowych Stelli McCartney. Price wcześniej pracowała z Papaya przy realizacji kampanii ANA Japan Airlines.

Autorem sesji zdjęciowej jest Brianna Capozzi a bohaterką spotu reklamowego - Cara Delavingne. Towarzyszą jej sportowcy performerzy i tancerze m.in. Casselis, Aweng Chuol, Dudley O'Shaughnessy.

Cara Delevingne współpracuje z Pumą od 2016 roku ale ta kolekcja jest jej pierwszą autorską kolekcją dla marki.

Kolekcja Puma x Balmain łączy sport i modę, z elementami inspirowanymi tradycyjnym sprzętem bokserskim. Widzimy topy staników, bokserki i trampki oferowane w surowej palecie kolorów z akcentami złota.

Puma produkuje jeden konkretny asortyment odzieży, obuwia i akcesoriów, które będą sprzedawane w sklepach marki, w internecie i wybranych sklepach detalicznych, a Balmain udostępni różne artykuły w swoich butikach. Dodatkowa kolekcja sześciu sztuk wyprodukowanych i dystrybuowanych przez Balmain zostanie pokazana jako część projektu na wiosnę 2020 roku będzie sprzedawana w sklepach Balmain, w internecie oraz w wybranych sklepach detalicznych.

Start kampanii zaplanowano na 21 listopada.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"