SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia

Park Handlowy Matarnia należący do IKEA Centres Polska zorganizował dla mieszkańców Trójmiasta i okolic konkurs, w którym nagrodą są zakupy o wartości 4 tys. zł oraz profesjonalna sesja zdjęciowa, wykorzystana w kampanii reklamowej tego centrum.

Article

Konkurs polegał na wgraniu do specjalnej aplikacji na Facebooku zdjęcia stylowego duetu: przyjaciół, rodziny itp.

Do drugiego etapu konkursu zaproszono 11 duetów. Podczas próbnej sesji zdjęciowej sprawdzono, jak pary czują się przed obiektywem aparatu. Decyzją jury oraz fotografa, zwycięzcami zostali Dominika i Gabriel.

Za realizację sesji finałowej odpowiadało Studio A12. Stylizacje duetu przygotowała stylistka Parku Handlowego Matarnia, Dorota Florek. Billboardy ze zwycięską parą zostaną wykorzystane w wiosennej kampanii Matarni, w marcu br. na billboardach i w internecie.

Park Handlowy Matarnia po raz kolejny wykorzystuje w kampanii zdjęcia mieszkańców Trójmiasta - było tak już m.in. w jesiennej kampanii tego centrum handlowego w 2013 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Para z Trójmiasta w reklamach centrum handlowego Matarnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl