SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna w kolorze

Paralotna dla Minolta Polska

Agencja Paralotna przygotowała kampanie wprowadzająca na rynek nowe kopiarko-drukarki Minolta CF 3102. W ramach jednego modelu kopiarko-drukraki Minolta skonfigurowała trzy specjalne serie produktów skierowane rożnym grupom odbiorców. Seria 'Professional' dedykowana jest głównie punktom kserograficznym, 'Creative' agencjon reklamowym, studiom DTP, drukarnią, a 'Business' stworzono specjalnie na potrzeby firm, które potrzebują szybkich i dobrych wydrukow kolorowych.

Kampnia obejmuje reklamy w prasie branżowej w raz z kuponem zwrotnym, wysyłkę direct mailing, stronę www.minolta-color.pl oraz infolinię. Wsparciem kampnii jest promocja z aparatem cyfrowym Dimage za 1,22 zł brutto.

Klient: Minolta Polska
Przedstawiciel klienta: Maciej Trzos
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Agnieszka Warulik
Dyr Kreatywni: Michał Holewjusz, Pawel Lis
Copywriter: Michał Holewjusz
Media:m.in. Brief, Media&Marketing, Chip, Digit, Swiat Druku, Print&Publishing, Computer Arts, direct mailing, internet, infolinia
Czas trwania: czerwiec-sierpien

Dołącz do dyskusji: Paralotna w kolorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl