Partner of Promotion dla Genertel

Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion dla Genertel

Agencja Partner of Promotion w ramach współpracy odpowiedzialna jest za kompleksowe działania PR dla Redclick w Polsce, w tym między innymi za prowadzenie biura prasowego, organizację eventów oraz projekty specjalne.  

Genertel to firma należąca do włoskiej Grupy Generali. Powstała w 1994 r. i jako pierwsza we Włoszech sprzedawała polisy przez telefon i internet. Do Polski Genertel wchodzi z nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, która jeszcze w tym roku zadebiutuje na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów