SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion, Sigma Bis, Personal PR i Five Media chcą pracować dla Urzędu Transportu Kolejowego

Sigma Bis, Five Media, Mastermind Media, Media Group i Partner of Promotion biorą udział w przetargu Urzędu Transportu Kolejowego na przeprowadzenie kampanii w ramach projektu "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia kampanii medialnej w ramach projektu "Bezpiecznie kolej - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei".

Z UTK współpracować chcą: Mastermind Media (oferta z ceną 1,2 mln zł), Effective Media Solutions (853,5 tys. zł), Five Media (969,2 tys. zł), Sigma Bis (770,8 tys. zł), Personal PR z ClickAd Interactive (941,3 tys. zł) oraz Media Group z Partner of Promotion (736,3 tys. zł).

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (50 proc.), projekt kampanii radiowej (35 proc.) i projekt kampanii internetowej (15 proc.). Kampania ma obejmować emisję spotów w stacjach radiowych oraz działania w internecie, w tym emisję spotów przy filmach i aktywności w social mediach: na Facebooku, Instagramie.

Z wybraną agencją UTK będzie pracować do końca br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion, Sigma Bis, Personal PR i Five Media chcą pracować dla Urzędu Transportu Kolejowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Uwaga zagadka: kto wygra?
odpowiedź