Pathfinder 23 tworzy dział business intelligence & data engineering. Szefem Brian Ludwicki

W agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) uruchomiono nowy dział business intelligence & data engineering. Na czele zespołu analitycznego, skupionego na efektywnym wykorzystaniu danych klientów agencji, stanął Brian Ludwicki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy dział Pathfinder 23 dzięki algorytmom uczenia maszynowego i technikom wizualizacji danych zajmie się przekładaniem złożonych informacji na jasne i przydatne źródła wiedzy dla swoich klientów.

Zespół BI&DE będzie odpowiedzialny za tworzenie dedykowanych, elastycznych rozwiązań wspomagających klientów w zbieraniu i przetwarzaniu danych, a finalnie efektywnym wykorzystaniu płynących z nich wniosków.

Nowym zespołem pokieruje Brian Ludwicki, który awansował na head of business intelligence & data engineering team.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/julia-dziurbiejko-ceo-pathfinder-23-i-synthrone ##

- Specyfiką e-commerce jest to, że analityk ma do czynienia ze znacznie większą ilością danych niż w tradycyjnych sklepach.   Mało kto jednak wie, jak je wykorzystać w praktyce. Tymczasem umiejętne zastosowanie machine learning i automatyzacji do analizy danych o preferencjach i zachowaniach konsumentów jest punktem wyjścia do budowy skutecznych strategii sprzedaży online. Pathfinder 23 zbudował już wiele zautomatyzowanych rozwiązań E2E, które w istotnym stopniu wspierają proces decyzyjny i budują przewagę konkurencyjną obsługiwanych przez nas marek. Stąd pomysł, aby taką usługę wprowadzić do regularnej oferty i rozwijać ją w ramach eksperckiego zespołu. - komentuje Tomasz Waligóra, executive vice president – strategy & innovation, do którego bezpośrednio będzie raportował Brian Ludwicki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"