SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi Arena - nowa nazwa stadionu Legii Warszawa za 6 mln zł

Pepsi została sponsorem tytularnym stadionu piłkarskiego Legii Warszawa. Obiekt od nowego sezonu będzie funkcjonował pod nazwą Pepsi Arena.

Legia Warszawa zaprezentowała już logo, którym od początku nowego sezonu będzie oznaczany jej stadion, funkcjonując już pod nazwą Pepsi Arena. Przypomnijmy, że obiekt został otwarty rok temu, przy czym ostatnią trybunę oddano do użytku wiosną br. Obecnie - jak czytamy w komunikacie Legii - na stadionie instalowane są materiały promocyjne Pepsi. Potrwa to do przełomu sierpnia i września, kiedy mają zostać przedstawione szczegóły dalszej współpracy klubu z tą marką.

Przedstawiciele Legii i PepsiCo nie ujawniają na razie, na jak długo została podpisana umowa ani ile firma płaci klubowi za obecność jej marki w nazwie stadionu. Media nieoficjalnie podają, że producent Pepsi w ramach porozumienia będzie przekazywać Legii 6 mln zł rocznie (przy rocznych kosztach dzierżawy i utrzymania stadionu wynoszących 12 mln zł). Klub rozmowy dotyczące takiej współpracy prowadził również z Coca-Colą i dwoma bankami.

Dołącz do dyskusji: Pepsi Arena - nowa nazwa stadionu Legii Warszawa za 6 mln zł

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ojcieca
To ten stadion wyremontowany za pieniądze miasta i oddany w dzierżawę ITI by ta mogła na nim zarabiać?
odpowiedź
User
yeti
Jak miasto oddało pod dzierzawe to iti zarabia - proste!
odpowiedź
User
herb
Zmieńcie tę trumnę, na prawidłowy herb Legii, który obowiązuje już od pewnego czasu.
odpowiedź