Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski

Agencja Performance Media wygrała właśnie przetarg na digitalową obsługę produktów premium marki Olej Kujawski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski

Realizując działania komunikacyjne dla linii premium, marka Kujawski w tym roku podejmuje współpracę z agencją Performance Media w zakresie strategii mediowej i egzekucji realizowanych kampanii.

Dział strategii Performance Media, na czele z Kubą Taczewskim, rozpoczął prace od określenia grup docelowych dla każdej z linii produktowych oraz dopasowania kontekstów używania produktów i wynikających z nich potencjalnych zainteresowań użytkowników.

Współpraca Performance Media i marki Kujawski obejmuje działania realizowane od marca aż do końca 2022 roku.

W ofercie marki Olej Kujawski znaleźć można trzy linie produktów w szklanych butelkach – Kujawski z ziołami, Kujawski 3 ziarna i Kujawski tłoczony na zimno – skierowane do świadomych konsumentów poszukujących zdrowych i smacznych produktów najwyższej jakości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę