Persil wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona

Firma Henkel Polska, powierzyła - w wyniku wygranego przetargu - agencji MullenLowe Warsaw opracowanie działań aktywacyjnych dla marki proszków do prania Persil.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Persil wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona

Okazją do działań aktywacyjnych było wprowadzenie na rynek nowego Persila z technologią Deep Clean Plus.

Agencja MullenLowe Warsaw zaproponowała, aby zbudować odniesienie pomiędzy skutecznością działania marki a heroicznością i niezwyciężonością współczesnych polskich kobiet, mierzących się z wyzwaniem łączenia życiowych ról i ogromem codziennych obowiązków. Ten kreatywny koncept znalazł urzeczywistnienie w kampanii #niezwyciężona.

Kampania #niezwyciężona zachęca polskie kobiety, by dostrzegły i doceniły własną skuteczność i wyjątkowość. Prowadzi je do strony konkursowej niezwyciezona.pl, gdzie do 30 czerwca można wygrać personalizowaną bluzę opatrzoną dowcipnym hasłem do wyboru m. in. #niezwyciężona żona, #niezwyciężona fajterka czy #niezwyciężona szefowa. Dodatkowo do wygrania jest także jedna z trzech nagród finansowych w wysokości 10 tysięcy złotych.

- Obserwując kobiety w moim otoczeniu, wiem, że wszystkie jesteśmy współczesnymi siłaczkami i potrafimy przenosić góry. Wciąż aż 48 proc. polskich kobiet – jak wynika z badania Mobile Institute z października 2020 – nie wierzy w swoje zdolności oraz możliwość osiągnięcia sukcesu. Chcemy to zmienić, a kampania #niezwyciężona ma pomóc uczestniczkom konkursu uświadomić sobie własną odwagę, moc sprawczą i wyjątkowość - mówi Magdalena Kostrzewa, brand manager z firmy Henkel Polska.

Agencja MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za pomysł i strategię konkursu, przygotowanie LP akcji, jego obsługę oraz wsparcie digitalowe i influencerskie. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"