PGE sponsorem tytularnym VIVE Kielce na kolejne dwa lata

PGE Polska Grupa Energetyczna przez kolejne dwa sezony będzie sponsorem tytularnym drużyny piłki ręcznej mężczyzn VIVE Kielce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PGE sponsorem tytularnym VIVE Kielce na kolejne dwa lata

Logo PGE znajdzie się m.in. na strojach zawodników oraz w Hali Legionów, gdzie drużyna rozgrywa mecze w roli gospodarza. Promocja marki sponsora będzie miała miejsce podczas wszystkich meczów PGNiG Superligi, Pucharu Polski i Ligi Mistrzów EHF w sezonach 2019/2020 i 2020/2021.

Przez najbliższe dwa lata klub zachowa nazwę PGE VIVE Kielce.

– Z drużyną PGE VIVE Kielce jesteśmy związani od 2017 roku i bardzo cenimy sobie tę współpracę. Piłkarze ręczni z Kielc dostarczają kibicom wielu pozytywnych emocji odnosząc sukcesy nie tylko w Polsce, gdzie zdominowali rozgrywki ligowe, ale i w Europie. Dlatego popularność i osiągnięcia klubu to dla nas gwarancja promocji marki na najwyższym poziomie – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE, cytowany w komunikacie na oficjalnej stronie klubu.

PGE VIVE Kielce to 16-krotny Mistrz Polski w piłce ręcznej mężczyzn, 16-krotny zdobywca Pucharu Polski, zwycięzca Ligi Mistrzów w 2016 roku. W sezonie 2018/2019 szczypiorniści z Kielc po raz czwarty w historii awansowali do Final Four Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Wywalczyli  także ósmy z rzędu tytuł Mistrza Polski, zdobyli także  Puchar Polski

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]