SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Piękno i pragmatyzm” reklamuje okna Vetrex

Wystartowała kampania reklamująca nowe okna marki Vetrex - V82 Black Design. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno i pragmatyzm”, przygotowała agencja Wizard.

Article

Kampania okien V82 Black Design podkreśla, że jako jedyne na polskim rynku mają one galwanizowane okucia w czarnym kolorze, a przy tym charakteryzują się wysoką jakością, energooszczędnością i oryginalnym designem. W reklamach symbolizuje to piękna czarnoskóra modelka, pochodząca z Angoli Nizaria Moco.

Akcja reklamowa zaczęła się 1 października. Jest prowadzona w prasie („Murator”, „Budujemy dom”, „Ładny Dom”, „Architektura”, „Własny Dom z Konceptem”), potrwa kilka miesięcy. Kreację kampanii przygotowała agencja Wizard.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Piękno i pragmatyzm” reklamuje okna Vetrex

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alfons
Piękno i pragmatyzm i czarnoskóra modelka nawiązująca do "black design" - jak dla mnie dno.
9 8
odpowiedź