SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

Universum Promotion Group oraz Neolit Media stworzyły folder promujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływów reklamowych.

Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

"Na ratunek zabytkom" - taki tytuł nosi publikacja, prezentująca najsłynniejsze warszawskie zabytki, których właściciele prowadzili prace remontowe z równoległym wsparciem reklamy wielkoformatowej.

"Mało osób wie, że dzięki reklamie wielkoformatowej odrestaurowano takie obiekty jak: Zamek Królewski, Kamienicę Literatów czy Kościół św. Anny w Warszawie" - wylicza Piotr Jeziorowski, prezes Neolit Media.

W publikacji tej znalazły się szczegółowe informacje na temat zabytków, wielkości pozyskanych środków z reklamy i zakresu prac remontowych przeprowadzonych dzięki tym dodatkowym wpływom.
"Dzięki wspólnym wysiłkom udało się odrestaurować wiele cennych zabytków, postanowiliśmy więc stworzyć publikację na ten temat, która byłaby dowodem na to, jak reklama wielkoformatowa może wesprzeć tak szczytny cel" - mówi Marcin Jeż, członek Zarządu Universum Promotion Group.

W folderze "Na ratunek zabytkom" zaprezentowane zostały kolejno słynne zabytki Warszawy, wśród których znalazły się m.in.: Zamek Królewski, Hotel Polonia, Kamienica Literatów i Kościół św. Anny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl