SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

Universum Promotion Group oraz Neolit Media stworzyły folderpromujący finansowanie restauracji zabytkowych obiektów z wpływówreklamowych.

Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

"Na ratunek zabytkom" - taki tytuł nosi publikacja, prezentującanajsłynniejsze warszawskie zabytki, których właściciele prowadziliprace remontowe z równoległym wsparciem reklamywielkoformatowej.

"Mało osób wie, że dzięki reklamie wielkoformatowejodrestaurowano takie obiekty jak: Zamek Królewski, KamienicęLiteratów czy Kościół św. Anny w Warszawie" - wylicza PiotrJeziorowski, prezes Neolit Media.

W publikacji tej znalazły się szczegółowe informacje na tematzabytków, wielkości pozyskanych środków z reklamy i zakresu pracremontowych przeprowadzonych dzięki tym dodatkowym wpływom.
"Dzięki wspólnym wysiłkom udało się odrestaurować wiele cennychzabytków, postanowiliśmy więc stworzyć publikację na ten temat,która byłaby dowodem na to, jak reklama wielkoformatowa możewesprzeć tak szczytny cel" - mówi Marcin Jeż, członek ZarząduUniversum Promotion Group.

W folderze "Na ratunek zabytkom" zaprezentowane zostały kolejnosłynne zabytki Warszawy, wśród których znalazły się m.in.: ZamekKrólewski, Hotel Polonia, Kamienica Literatów i Kościół św.Anny.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pieniądze z reklamy odnowią zabytki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl