SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska klientem Walk

Agencja Walk rozpoczęła współpracę z firmą Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska, producentem francuskich dermokosmetyków oraz farmaceutyków.

Article

Współpraca pomiędzy Walk a Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska rozpoczęła się w pierwszym kwartale br. W jej zakres wchodzą zarówno  działania z segmentu BTL, merchandising,  jak i digital.

Jest to m.in. wsparcie promocji, realizacja kampanii marketingowych, tworzenie materiałów dla aptek partnerskich oraz dodatkowe działania związane z komunikacją kilku gam produktowych.

Walk odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych dla kilku gam produktowych Avène, w tym m.in. Eau Termale Avène, Hydrance, Tolérance Control, Cicalfate, XeraCalm A.D czy DermAbsolu.

 

Dołącz do dyskusji: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska klientem Walk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl