SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Piłkarska promocja” Lotosu z biletami na mecze reprezentacji Polski

Grupa Lotos rozpoczęła „Piłkarską promocję”, w której do wygrania są m.in. bilety na mecze reprezentacji Polski, sponsorowanej przez tę firmę. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Grey Group Polska, Tank Production i Starcom.

Article

W promocji zadaniem uczestników jest kupno minimum 20 litrów dowolnego paliwa (z wyjątkiem LPG) na stacjach Lotos i Lotos Optima albo zakupy w Cafe Punkt za co najmniej 9 zł (bez uwzględnienia artykułów tytoniowych i alkoholowych). Otrzymuje się wtedy zdrapkę, pod którą znajduje się symbol oznaczający nagrodę do odebrania (kubek kawy, hot-dog lub piłka futbolowa) albo kod, który należy wysłać SMS-em pod numer 71 996. W ten sposób zyskuje się szansę na wylosowanie telewizora Sony, konsoli PlayStation 4 lub podwójnego biletu na najbliższy mecz u siebie piłkarskiej reprezentacji Polski: z Gibraltarem lub Irlandią. W puli jest po 56 takich nagród, ich losowania odbywają się co tydzień.

Promocja jest związana w faktem, że Grupa Lotos od lutego br. jest sponsorem głównym piłkarskiej reprezentacji Polski, za co do końca 2018 roku zapłaci 40 mln zł. Obecna akcja marketingowa potrwa do 20 września, jej obsługą zajmuje się firma Ergo Marketing.

Kampania reklamowa wspierająca promocję obejmuje telewizję (36 kanałów, m.in. główne i tematyczne stacje z oferty TVP, TVN i Polsatu), internet (YouTube, serwisy VoD) oraz outdoor i stacje Lotos (tablice, plakaty, banery, zawieszki na wąż, naklejki). Potrwa do początku września i ma być wstępem do jesiennej kampanii wizerunkowej.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Polska, produkcją spotu - dom produkcyjny Tank Production, a zakupem mediów - dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Piłkarska promocja” Lotosu z biletami na mecze reprezentacji Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl