Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W październiku TVP1 będzie transmitować mecze polskich piłkarzy: mecz towarzyski z Finlandią (7 październik), z Włochami (Liga Narodów, 11 października), z Bośnią i Hercegowiną (Liga Narodów, 14 października). Będą jednocześnie transmitowane w TVP1, TVP Sport i TVP Polonia, a reklamy przy nich będą oferowane w tzw. sprzedaży łączonej w TVP1 i TVP Sport.

Spot przy meczu z Finlandią kosztuje 139,1 tys. zł (cena netto za spot 30-sek., bez rabatów). Reklama przy spotkaniu z Włochami kosztuje 159,3 tys. zł, a przy meczu z Bośnią i Hercegowiną - 139,1 tys. zł.

TVP1 będzie też pokazywać mecze Ligi Mistrzów – 21 i 28 października. Reklama przy tych transmisjach kosztuje 66 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-polska-ilu-ma-pracownikow-jakie-pensje-i-nagrody-w-2019-roku,7170468510840449a ##

88,7 tys. zł zapłacą reklamodawcy chcący pojawić się przy serialu "Ludzie i bogowie" w niedzielne wieczory. Na 42,4 tys. zł wyceniono spot przy "Komisarzu Alexie" (soboty wieczór), a na 37 tys. zł przy "Leśniczówce".

Stawka dla reklamy przy programie "Rolnik szuka żony" wynosi 75,9 tys. zł, a przy "Sprawie dla reportera" - 33,5 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie najdroższe są reklamy przy serialu "M jak miłość" - maksymalna cena wynosi 122,5 tys. zł.

88,9 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serialu "O mnie się nie martw", a 75,7 tys. zł - przy "Barwach szczęścia".

Na 64,4 tys. zł wyceniono reklamę przy "Na dobre i na złe", zaś przy serialu "Na sygnale" -  na 54,1 tys. zł.

Reklamodawcy chcący pojawić się w bloku reklamowym przy programie "Ameryka da się lubić" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 32,9 tys. zł, a przy show "The Voice of Poland" - 67,6 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwszy z czołowych brokerów reklamy telewizyjnej ogłosiło cennik reklam na październik br.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-lipcu-na-antenach-tvp-dominowal-prezydent-i-politycy-pis,7170469832185985a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje