SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Adamczyk nowym bohaterem reklam Santander Bank Polska

Aktor Piotr Adamczyk zastąpił Marcina Dorocińskiego jako ambasador reklamowy Santander Bank Polska. W pierwszej kampanii wykorzystującej wizerunek Adamczyka bank podkreśla swoje wsparcie dla inicjatyw społecznych.

Piotr Adamczyk w spocie Santander Bank PolskaPiotr Adamczyk w spocie Santander Bank Polska

Santander Bank Polska w wizerunkowej kampanii na początek współpracy z Piotrem Adamczykiem przedstawia swoje projekty społeczne, takie jak Santander Universidades, Finansiaki czy Obsługa bez barier.

- Jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. Taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. Dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść - podkreśla Michał Gajewski, prezes Santander Bank Polska.

 

Równocześnie ruszyła kampania reklamująca oferowane przez Santander Bank Polska Max Konto Oszczędnościowe. Wspiera promocję, w ramach której oprocentowanie nowo wpłaconych środków do 100 tys. zł wynosi 8 proc. w skali roku. Takie odsetki będą naliczane do 29 czerwca na rachunkach założonych przez klientów najpóźniej 9 czerwca.

Reklamy informują też, że po założeniu Konta Jakie Chcę można zyskać, po spełnieniu wskazanych aktywności na rachunku, do 400 zł. Taka oferta będzie obowiązywać do końca kwietnia.

W spocie promocyjne oprocentowanie symbolizują monety, które wylatują ze świnki skarbonki, układając się w kształt 8 proc. Sloganowi „Moc oszczędzania” towarzyszy fragment piosenki „The Power” zespołu SNAP! Piotr Adamczyk jest narratorem w reklamie.

 

Marcin Dorociński z kampanii Santandera do reklam Tyskiego

Pod koniec ub.r. z reklam Santander Bank Polska zniknął Marcin Dorociński, występujący w nich od wiosny 2020 roku. Został bohaterem, razem z Piotrem Fronczewskim, serii spotów piwa Tyskie.

- Santander Bank Polska od wielu lat opiera swoje kampanie na znanych osobistościach. Nawiązujemy współpracę w perspektywie 2-3 letniej. Zakończyliśmy cykl udanych kampanii z naszym dotychczasowym ambasadorem, które istotnie wsparły pozytywny wizerunek marki - tłumaczyło nam miesiąc temu biuro prasowe. Zapowiedziało, że bank wkrótce przedstawi swojego nowego ambasadora reklamowego.

Wcześniej w kampaniach banku występowały m.in. zagraniczne gwiazdy John Cleese, Chuck Norris, Danny DeVito, Antonio Banderas i Pele, a także Łukasz Nowicki (w latach 2017-18).

Obsługą reklamową Santander Bank Polska zajmują się agencja Red8 Advertising (kreacja kampanii) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów). Wiele spotów z Dorocińskim wyprodukowała firma Propeller.

W ub.r. wydatki marketingowe grupy kapitałowej Santander Bank Polska wyniosły 174,58 mln zł, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej (131,32 mln zł).

Piotr Adamczyk 7 lat w reklamach eurobanku

Piotr Adamczyk od połowy 2012 roku grał w kampaniach reklamowych eurobanku. Jesienią 2019 roku zniknął on z rynku po przejęciu przez Bank Millennium, Adamczyk pojawił się jeszcze razem z youtuberem Radosławem Kotarskim, bohaterem reklam Banku Millennium, w kampanii wspierającej tę fuzję.

Ponadto Adamczyk wystąpił w kilku kampaniach sieci Play, jesienią ub.r. promował obniżkę ceny w jednym z wariantów abonamentu.

Dołącz do dyskusji: Piotr Adamczyk nowym bohaterem reklam Santander Bank Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nb
Ciekawi mnie jaki wpływ na decyzję ma fakt że akurat ten produkt reklamuje ten czy inny celebryta. Dla mnie nie ma to żadnego znaczenia ale mln dla Adamczyka to ciekawy temat.
odpowiedź
User
Xyz
W jednej z reklam Eurobanku, Adamczyk biegł po kredyt z gracją i swobodą, a doganiało go trzech nieciekawych jegomości z konkurencji. Jeden z nich ubrany na czerwono kojarzył się z Santanderem.
odpowiedź
User
albinos
Większość "celebryckich" reklam w Polsce to żenada. Sztuka jest zrobić coś oryginalnego w tej materii, wykorzystując osobowość człowieka (jeśli ją ma...), tak aby pasowała do brandu. Aaaaadamczyk sympatyczny, ale zgrany jak karta.
odpowiedź