SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)

Zaczęła się największa w historii kampania reklamowa sieci sklepów Polomarket oparta na koncepcji zakupowej multilogiki. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Brandman, M5 i IQ Media - jest profesor filozofii odgrywany przez Piotra Fronczewskiego.

Article

W nowej kampanii Polomarketu Piotr Fronczewski jako profesor filozofii wyjaśnia i twórczo rozwija koncepcję multilogiki, czyli kupowania więcej za mniej pieniędzy w sklepach Polomarket. Reklamy prezentują też konkretne produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, o ile kupi się większą liczbę opakowań.

Jest to podobna oferta do „Wielosztuk” w Żabce, które są reklamowane od wielu miesięcy (zobacz szczegóły).

 

Startująca kampania Polomarketu to największa akcja marketingowa w historii tej sieci. Obejmuje telewizję (30-, 15- i 5-sekundowe spoty w największych stacjach), radio, internet (m.in. aktywności w social media) oraz outdoor. Potrwa do końca br.

 

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brandman. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio filmowe M5. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Perkiz
I na co ci przyszło chłopino, na stare lata w reklamach musisz pajacować...
22 12
odpowiedź
User
Juju
jestem rozczarowana...
18 13
odpowiedź
User
mhm... widzę, widze.
Tam na Pradze to co druga reklama jest kręcona :D
10 9
odpowiedź
User
grzyb
Pan Fronczewski ma zdaje się nieustanne potrzeby. Już za komuny reklamował PZU. Tamta reklama z żółtym garbusem była na podobnym poziomie do tej.
15 11
odpowiedź
User
szczery
"Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brandman" - jakie przygotowała? skopiowała po Żabce. Dziwie się, że Polomarket w to wszedł. Skopiowany pomysł i tyle. Obciach!
11 13
odpowiedź