Wieloletni wydawca „Wiadomości” znów w TVP. Wraca z TVN

Piotr Jaźwiński ma wrócić do Telewizji Polskiej i dołączyć do programu „19.30” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracuje obecnie w portalu tvn24.pl, a wcześniej przez prawie 25 lat był związany z redakcją „Wiadomości”.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Wieloletni wydawca „Wiadomości” znów w TVP. Wraca z TVN
Wieloletni dziennikarz "Wiadomości" wraca do TVP, fot. Piotr Jaźwiński

W 2016 roku Piotr Jaźwiński został zwolniony przez nowy zarząd TVP po zmianach, jakie zaszły w mediach publicznych w związku z wyborami parlamentarnymi. Teraz z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że dziennikarza ma wrócić do telewizji publicznej.

Piotr Jaźwiński wraca do Telewizji Polskiej

Jaźwiński pracował w „Wiadomościach” TVP1 od 1991 roku. Od 1997 roku był wydawcą głównego wydania serwisu informacyjnego. Po powrocie do Telewizji Polskiej ma dołączyć do redakcji „19.30” w roli wydawcy. To program, który w grudniu ub.r. zastąpił „Wiadomości”.

W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Jaźwiński przekazał jedynie, że pozostaje we współpracy z TVN. Od 2018 roku pracuje w portalu tvn24.pl i w serwisie konkret24. Wcześniej był także w „Gazecie Wyborczej” i serwisie Gazeta.pl (Agora).

Przejścia z TVN do TVP

W ostatnich miesiącach do TVP dołączyło kilku dziennikarzy, którzy przeszli bezpośrednio z TVN lub wcześniej pracowali na Wiertniczej. To m.in. Patryk Kaźmierczak i Magdalena Fusiek (poprzednio redaktorzy TVN24, dziś wydawcy TVP Info), Paweł Płuska (wcześniej reporter „Faktów” TVN, teraz szef „19.30”) czy Zbigniew Łuczyński (prowadził „Uwagę!” TVN, teraz jest gospodarzem „19.30” oraz „Reporterzy”).

Jak podawaliśmy niedawno, serwis „19.30” miał w marcu br. średnią widownię na poziomie 1,63 mln osób. Udział dziennika wyniósł wtedy 13,51 proc. W ubiegłym roku w analogicznym okresie „Wiadomości” zaliczyły średnio o 986 tys. oglądających więcej, a udział ich wyniósł 20,2 proc. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż