Piotr Kupicha ambasadorem marki AGD Prestige

Piotr Kupicha, lider zespołu Feel, został ambasadorem nowo otwartego showroomu AGD Prestige w Szczecinie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Popularny muzyk jest zaangażowany w działania promujące markę AGD Prestige w radiu, prasie i Internecie.

W pierwszej kampanii radiowej, przygotowanej przez Piotra Kupichę i AGD Prestige, został wykorzystany motyw przewodni refrenu popularnej piosenki zespołu Feel - „No pokaż na co cię stać”. Spot radiowy, w którym muzyk zaprasza do odwiedzenia showroomu AGD Prestige, można usłyszeć w regionalnych rozgłośniach radiowych na terenie Szczecina i okolic.

Na potrzeby kampanii reklamowej została również zrealizowana sesja zdjęciowa z Piotrem Kupichą w showroomie AGD Prestige. Jej efekty są widoczne w kreacjach wizualnych, publikowanych m.in. w prasie lokalnej i mediach społecznościowych. Im również towarzyszy hasło reklamowe: „Pokaż na co cię stać”.

Piotr Kupicha dał koncert w showroomie AGD Prestige

Kampanię rozpoczął koncert w nowo otwartym showroomie, na który zaproszeni zostali przedstawiciele topowych marek sprzętu AGD. Właścicielami salonu są Jacek Warelis i Radosław Żurawski.

Umowa z artystą została podpisana na 6 miesięcy z opcją jej przedłużenia. Kampania obejmuje radio, internet oraz prasę lokalną. Za przygotowanie i realizację odpowiada dział marketingu AGD Prestige. Doradztwo strategiczne w obszarze działań PR powierzono agencji 4public.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu