ROZWIŃ

Piotr Szatyński: z Zenith do Codemedia

Piotr Szatyński objął stanowisko media managera w domu mediowym Codemedia. Poprzednio pracował w agencji Zenith.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Piotr Szatyński: z Zenith do Codemedia
Piotr Szatyński

Szatyński odpowiedzialny jest m.in. za strategiczne planowanie, zakup mediów oraz nadzór nad realizacją kampanii dla wybranych klientów.

Poprzednio, od 2018 roku był media managerem w agencji Zenith. Do jego obowiązków należała analiza i budowanie strategii dla jednego z klientów z kategorii retail.

Piotr Szatyński pracę w branży rozpoczął w 2010 roku w strukturach MPG (obecnie Havas Media). Od początku zajmował się kompleksowym prowadzeniem kampanii, w tym kontaktami z klientami.

Jest absolwentem urbanistyki na Wydziale Geografii Uniwersytetu Warszawskiego.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (2)
Fiat veritas, pereat mundus
4 lata temu

Myślał, że złożenie samokrytyki w mediach i posypanie głowy popiołem wystarczy, i dalej będzie mógł prowadzić i popijać. Ten list przepraszający opublikowany bodajże na Onecie, to był szczyt żenady i hipokryzji. To odwołanie jest kwintesencją poczucia bezkarności tych indywiduów z tzw. salonów, już pomijając bezczelność oskarżonego i jego płatnej "papugi". Wyrok byłby całkiem dobrą nauczką, ale szanse, że zostanie on w pełni wyegzekwowany są równe zero.

elgarret
4 lata temu

Poszukajcie sobie na youtube jego żarcików jak pił do Smudy o wino w samolocie - Ice Bucket Challenge, wręczenie jakiejś nagrody. Gość uniknął więzienia, dostał śmieszną karę finansową i brak prawa jazdy na 3 lata. I się odwołuje.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę