Piotr Trojan z filmu "Johnny" w spocie Puckiego Hospicjum

Aktor Piotr Trojan, znany m.in. z roli Patryka Galewskiego w filmie "Johnny" jest lektorem w spocie promującym Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio. Kampanię stworzyła agencja 38Content Communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum.

Celem kampanii jest m.in. zachęcenie do przekazywania 1,5% ze swojego rozliczenia podatkowego na rzecz Puckiego Hospicjum pw. Ojca Pio, które zostało założone przez ks. Jana Kaczkowskiego.

- Niełatwo rozmawiać o śmierci. Odchodzenie i strata bliskiego to trudny temat, jednak jest on naturalny i nieuchronny – spotyka każdego z nas. Zespół pracował nad projektem kilkanaście tygodni. To wyjątkowy czas, bo chyba nigdy wcześniej nie widziałam tylu łez i wzruszeń. Podczas spotkań niejednokrotnie zdarzało się, że ktoś wyłączał kamerę, żeby otrzeć łzy i dojść do siebie. Śmierć to wydarzenie, które prędzej czy później spotka każdego z nas. Dobrze jest z tych zdarzeń wyciągać coś dobrego – na przykład nieśmiertelne słowa, które zostaną z nami do końca. Zarówno te, które otrzymujemy od naszych bliskich, ale również te, które zostawiamy im po sobie – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38Group.

W ramach kampanii powstał spot w technice typografii kinetycznej. To wizualne przedstawienie historii choroby jednego z podopiecznych Hospicjum opowiadane z perspektywy żony Małgorzaty. Prawdziwa opowieść małżeństwa i słowa wypowiedziane przez bohatera stały się inspiracją do podjęcia tematu nieśmiertelnych słów, które na zawsze pozostają w pamięci. W kampanię zaangażował się Piotr Trojan aktor znany, m. in. z roli Patryka Galewskiego w filmie „Johnny”.

Na potrzeby kampanii stworzony został landing page niesmiertelneslowa.pl. To miejsce, które pozwala wygenerować grafikę z cytatem bliskiego. Nieśmiertelniki z cytatami można udostępniać w mediach społecznościowych lub wydrukować. W ramach działań powstał także nieśmiertelny font Hospitium stworzony przez Mateusza Machalskiego – koordynatora w Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej. Specjalizuje się on w projektowaniu identyfikacji wizualnych oraz krojów pisma.Za kreację i koncepcję strategiczną kampanii odpowiada agencja 38Content Communication, która zajęła się również kompleksową obsługą i prowadzeniem komunikacji. W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe i komunikacja PR.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek