SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pisma dla mężczyzn tracą, najwięcej “Playboy”

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w marcu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “Playboy”. Liderem segmentu pozostał magazyn “Men's Health”.

Pisma dla mężczyzn tracą, najwięcej “Playboy”

Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w marcu br. wyniosła 58 240 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. To o 9,21 proc. mniej niż w marcu 2010 roku.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w trzecim miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 51 291 egz., czyli o 5,34 proc. niższym niż rok wcześniej.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego sprzedaż ogółem wyniosła 48 013 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 8,18 proc.

Najwięcej w rankingu stracił zajmujący czwarte miejsce “Playboy” (Marquard Media Polska). W marcu br. zanotował on wynik sprzedażowy na poziomie 43 321 egz., czyli o 29,87 proc. niższy niż w marcu ub.r.

Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w marcu br. wyniosła 41 092 egz., o 18,59 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.pl marzec
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58 240 64 149
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 51 291 54 183
Logo 48 013 52 288
Playboy 43 321 61 772
Stuff 11 909 -
 
Forbes. Profit 41 092 50 475

 
W marcu 2011 roku w porównaniu do lutego największy wzrost sprzedaży zanotował “CKM” (o 0,59 proc.), zaś największy spadek - “Playboy” (o 11,85 proc.).

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP marzec luty
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 58 240 59 015
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 51 291 50 990
Logo 48 013 47 934
Playboy 43 321 49 147
Stuff 11 909 -
 
Forbes. Profit 41 092 44 448
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pisma dla mężczyzn tracą, najwięcej “Playboy”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
niektóre tytuły to chyba dla jakiś metroseksualnych. Nie wyobrażam sobie czytania o tym jaki dezodorant będzie dla mnie odpowiedni:p
8 8
odpowiedź
User
walter
bo jesteś burak ;)
8 8
odpowiedź
User
observer
Playboy przegrywa z RedTube...
8 8
odpowiedź
User
Paweł
Początek kryzysu w Polsce?
Dość dobrym pomiarem poziomu kryzysu jest spożycie piwa na mieszkańca.
8 8
odpowiedź
User
Ruda
@Paweł - jakiego kryzysu? gadasz jak wszystkie tępe media...
8 8
odpowiedź