Pisma poradnikowe najlepiej sprzedającymi się miesięcznikami, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 100)

Na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w sierpniu br. znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań, choć wysoko uplasowały się też magazyny kulinarne oraz tytuły „Twój Styl” i „Retro” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Pisma poradnikowe najlepiej sprzedającymi się miesięcznikami, „Twój Styl” i „Retro” w czołówce (top 100)

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 337 406 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zmniejszyła się ona o 1,62 proc. >>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 286 823 egz., po spadku o 8,35 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się o 13,50 proc. do 262 156 egz.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - awansował z miejsca ósmego na czwarte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 209 703 egz., po wzroście o 12,86 proc.

Oczko niżej znalazł się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 29 proc. do 175 813 egz. Tytuł ten spadł z 4. lokaty.

Z dziesiątego na siódme miejsce awansował miesięcznik „Retro” (też Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w sierpniu br. zwiększył się o 3,82 proc. do 165 131 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazł się jeden miesięcznik luksusowy oraz jedno pismo yellow.

 Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów