PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny bez wkładu i prowizji (wideo)

Pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie" ruszyła kampania reklamowazłotówkowego kredytu hipotecznego PKO BP. Obejmująca telewizję,prasę, internet i punkty sprzedaży akcja podkreśla, że udzielanyjest on bez prowizji i wkładu własnego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Wymarzony dom? Czemu nie"kampania reklamowa PKO BP zachęca do brania w tym banku kredytuhipotecznego w złotówkach, a nie w obcej walucie, podkreślając, żedo końca bieżącego roku jest on udzielany bez wkładu własnego iprowizji oraz na niskich marżach.

W ramach akcji emitowane są spoty telewizyjne w TVP1, TVP2,Polsat, TVN i TVN CNBC. W prasie reklamy ukazują się w dziennikach(Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita - dodatek Nieruchomości,Polska The Times - Gratka Nieruchomości) i tygodnikach (Newsweek;Polityka; Wprost; Przekrój). W internecie kampania obejmuje portaleOnet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Interia.pl, sieci reklamowe Adnet,Arbomedia, Netsprint, BIZONmedia i IDMNet) oraz wyszukiwarkęGoogle. Ponadto w oddziałach PKO BP znajdują się plakaty i ulotkireklamujące Max Pożyczkę.

W telewizji akcja prowadzona będzie do końca listopada, wprasie - do 10 grudnia, a w internecie - do 21 grudnia.

Koncepcja i kreacje kampanii zostały przygotowane przez agencjęScholz&Friends, działania w internecie opracowała i zleciłaagencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu