PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców

Poznańska agencja Just przygotowała, skierowaną do kierowców,kampanię reklamową PKP Intercity.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Przy głównych drogach i na trasach wylotowych większych miastpojawiły się billboardy przedstawiające z perspektywy kierowcównieprzyjemne dla nich fakty i wydarzenia. Jest to np. otrzymaniemandatu, dłuższy postój czy dziurawe drogi. Efekt potęgująsymboliczne gadżety samochodowe podwieszone pod lusterkiem. Całośćma przekonać kierowców, że jazda samochodem nie jestnajwygodniejszym środkiem podróżowania. Kampania zachęca do zamianyczterech kółek na przewozy regionalne PKP Intercity.

Oprócz formy outdoorowej przewidziano też reklamę na łamachprasy. Kampania potrwa do końca grudnia.

Agencja reklamowa Just organizuje akcje marketingowe PKPIntercity już od maja 2006 roku. Obecna jest drugą z kolei, potrwającej od sierpnia pod hasłem "Fotorada. Podróżuj Intercity",kampanią skierowaną do kierowców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu