SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców

Poznańska agencja Just przygotowała, skierowaną do kierowców, kampanię reklamową PKP Intercity.

PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców

Przy głównych drogach i na trasach wylotowych większych miast pojawiły się billboardy przedstawiające z perspektywy kierowców nieprzyjemne dla nich fakty i wydarzenia. Jest to np. otrzymanie mandatu, dłuższy postój czy dziurawe drogi. Efekt potęgują symboliczne gadżety samochodowe podwieszone pod lusterkiem. Całość ma przekonać kierowców, że jazda samochodem nie jest najwygodniejszym środkiem podróżowania. Kampania zachęca do zamiany czterech kółek na przewozy regionalne PKP Intercity.

Oprócz formy outdoorowej przewidziano też reklamę na łamach prasy. Kampania potrwa do końca grudnia.

Agencja reklamowa Just organizuje akcje marketingowe PKP Intercity już od maja 2006 roku. Obecna jest drugą z kolei, po trwającej od sierpnia pod hasłem "Fotorada. Podróżuj Intercity", kampanią skierowaną do kierowców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity przekonuje do siebie kierowców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl