PKPP Lewiatan dziecięcymi przysłowiami promuje przedsiębiorców (wideo)

Ruszyła kampania „Przedsiębiorcy tworzą” promująca rolę przedsiębiorców w życiu Polaków. Akcję organizuje PKPP Lewiatan, a przygotowały i realizują firmy PZL i MEC oraz stowarzyszenie SAR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przekaz kampanii „Przedsiębiorcy tworzą” oparty jest na dziecięcych opowieściach o tym, skąd biorą się miejsca pracy, inwestycje i dochód narodowy. Poszczególne historie są podsumowywane sloganami zmieniającymi popularne przysłowia: „Miejsc pracy nie przynosi bocian”, „Dochód narodowy nie wypada sroce spod ogona” i „Inwestycje nie trafiają się jak ślepej kurze ziarno”.

- Celem naszych działań jest pokazanie Polakom jak wielką rolę pełnią przedsiębiorcy w życiu każdego z nas. Nie jest to wciąż wiedza powszechna, dlatego uważamy, że należy ją upowszechniać - mówi Henryka Bochniarz, prezydent PKPP Lewiatan.

Akcja, zaplanowana na luty i marzec, obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN), kina Multikino, radio (Radio Zet, Radio ChilliZet, Radio Kolor), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”) oraz internet (Gazeta.pl). Wszystkie media udostępniły swoją powierzchnię i czas reklamowy bezpłatnie lub ze specjalnymi rabatami. Uruchomiono też serwis przedsiebiorcytworza.pl, zawierający m.in. ciekawe fakty dotyczące wkładu przedsiębiorców w rozwój Polski i raporty opisujące to w każdym województwie oraz prezentujący przedsiębiorców regionalnych nagrodzonych w konkursie „Biznes. Dobry wybór”).

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a wszystkie działania koordynuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Akcję organizuje PKPP Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”, współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiej Funduszu Społecznego.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu