SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play z Agencją Hardwork Communications

Hardwork Communications zorganizowała dla nowego operatora telefonii komórkowej Project4 (P4), właściciela marki Play, cykl wydarzeń związanych z dystrybucją telefonów testowych w programie o nazwie nadchodzi4.com.

Agencja Hardwork Communications była odpowiedzialna za przeprowadzenie prezentacji szkoleniowych, organizację punktów wydawania telefonów oraz proces logistyczny. Łącznie w Trójmieście i Warszawie przekazanych zostało 20 000 aparatów służących do testowania usług Play.

Nowy operator po wejściu na rynek będzie sprzedawał swoje usługi w sieci sklepów Germanos. Na razie z usług PLAY skorzysta 20 tysięcy testujących wyłonionych w programie rekrutacyjnym, którzy otrzymali telefony oraz limit na rozmowy i smsy do 150 zł. Operator zapozna się z ich opiniami i sugestiami w celu lepszego dopasowania oferty do potrzeb konsumentów.

www.playmobile.pl

Dołącz do dyskusji: Play z Agencją Hardwork Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl