SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pluxee podbija rynek… przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee.

Article

Pluxee (czytaj: PLAXI) chce uszczęśliwiać swoich użytkowników, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwiać pracę i sprawdzać się w praktyce. Marka oferuje spersonalizowane, nowoczesne karty, które zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne - a przecież dla każdego to oznacza coś innego.

- Naszym celem strategicznym jest zrewolucjonizowanie rynku benefitów oraz narzędzi zwiększających sprzedaż. Chcemy tego dokonać, rozwijając nowoczesne usługi płatnicze i tworząc zupełnie nową kategorię produktową kart na przyjemności - mówi Karol Kamas, Chief Marketing Officer u Pluxee Polska.

Pluxee = karty na przyjemności

Idea stojąca za Pluxee to hasło: przyjemności codzienności. Co to znaczy? Brand stworzył zupełnie nową kategorię kart na przyjemności, czyli kart z ekstra środkami, które użytkownik wydaje na to, co chce, a nie, to co musi. To mocne pozycjonowanie marki, które przybliża ją do odbiorcy i jego potrzeb.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z badań przeprowadzonych przez Pluxee wynika, że środki, które dostajemy od pracodawcy jako benefit czy też jako nagroda w akcjach wsparcia sprzedaży w formie przelewu na konto, zazwyczaj przeznaczamy na codzienne, konieczne wydatki. Zachodzi proces tzw. księgowania mentalnego. Podobnie jak w księgowości, w umyśle człowieka tworzą się osobne „mentalne konta” - szufladki, w których umieszczamy wydatki i przychody. W efekcie w budżetach domowych nie mamy przestrzeni na własne przyjemności.

- Pluxee wypełnia tę lukę i wprowadza w życie polskiego odbiorcy małe, codzienne przyjemności. Kawa w drodze do pracy, relaksujący masaż, weekendowy wypad za miasto, ulubione danie w pobliskiej restauracji - to małe marzenia, które często odkładamy na później, a które budują dobrostan i poczucie szczęścia - dodaje Marta Robak, Brand Manager w Pluxee Polska.

Marka wychodzi z założenia, że kluczową wartością jest dla użytkowników jest wolność wyboru sposobu, miejsca czy czasu realizacji przyjemności. Dlatego kartami Pluxee można zapłacić niemal wszędzie w Polsce, za granicą oraz w Internecie.

W kierunku rozwiązań digitalowych

Jako fintech, Pluxee oferuje cyfrowe instrumenty finansowe, które wzbogacają życie pracodawców i pracowników, dają im większą swobodę w dokonywaniu codziennych wyborów. Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają mogą wybierać spośród cyfrowych, spersonalizowanych kart.

Dla branży marketingowej i retail Pluxee zapewnia skuteczne, nowoczesne karty i eVouchery, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy motywacyjnych. Wszystko po to, by skutecznie angażować swoich klientów, kontrahentów i konsumentów w biznesie. Kompleksowanie, długofalowe działania z Pluxee pozwalają na budowanie lojalności i partnerstwa przy wykorzystaniu programów dopasowanych do potrzeb i aktualnych wyzwań biznesowych.

- Pluxee to pozytywne emocje, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, intuicyjna aplikacja mobilna i zupełnie nowy sposób komunikacji. Digitalizacja to kierunek przyszłości, dlatego Pluxee dopasowując się do preferencji i potrzeb, oferuje karty w różnych wariantach: od tradycyjnych, zbliżeniowych po wirtualne. Nasze rozwiązania są szyte na miarę oczekiwań dużych i małych firm - zapewniamy karty z indywidualnymi wizerunkami, np. logo firmy, możliwość projektowania dedykowanej sieci akceptacji, czy zaawansowane narzędzia, dzięki którym obsługa kart jest wyjątkowo łatwa - mówi Karol Kamas, Chief Marketing Officer  Pluxee Polska

Spółka posiada najszerszą na rynku sieć punktów akceptujących. W Polsce jest to ponad 50 tysięcy Partnerów stacjonarnych i online. 2 miliony użytkowników rozwiązań Pluxee mogą dokonać transakcji kartą na każdym kroku lub zrealizować eVoucher dosłownie bez wychodzenia z domu.

Cyfrowe wymiary przyjemności

Marka bardzo szeroko rozumie przyjemność, która oznacza także komfort i poczucie bezpieczeństwa oraz ułatwienia dla użytkownika. Nowoczesna, energetyczna identyfikacja wizualna Pluxee to nie jedyne wyróżniki strony www czy aplikacji mobilnej. Dzięki nowym funkcjonalnościom userzy mogą błyskawicznie sprawdzić stan konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu, filtrować produkty i zarządzać preferencjami. Co ważne, pod względem bezpieczeństwa aplikacja spełnia standardy bankowe. Intuicyjny interfejs, łatwość obsługi i dostęp do bezgotówkowych płatności sprawiają, że korzystanie z codziennych przyjemności staje się komfortowe, proste i szybkie.

Kampania launchująca: przyjemności codzienności

Kampania nowej marki Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Ma na celu zbudowanie świadomości marki i rozpoznawalności w segmencie HR, marketingu i sprzedaży. Jak opowiada Karol Kamas, Chief Marketing Officer Pluxee Polska:

- Rozpoczęliśmy szeroką kampanię marketingową, kierowaną zarówno do decydentów B2B, czyli działów HR, marketingu i sprzedaży, jak i do konsumentów - końcowych użytkowników kart na przyjemności Pluxee. Poza działaniami stricte reklamowymi  stawiamy na mocny content marketing. Chcemy tworzyć wartościowe treści, dzielić się wiedzą, doświadczeniem, wynikami przeprowadzanych badań. Naszym celem jest z jednej strony inspirowanie, z drugiej - udostępnienie efektywnych narzędzi do rozwoju biznesu.

Kampania oparta jest o działania wielokanałowe i zakłada wykorzystanie różnorodnych formatów digitalowych: natywnych, statycznych, animowanych, głosowych i filmowych. Działania PR i Media Relations skupiają się na obecności wizerunkowej oraz eksperckiej w mediach szerokozasięgowych i branżowych. Pluxee rozwija też nowoczesne kanały komunikacji z odbiorcami np. videocasty.

Więcej informacji na www.pluxee.pl.