SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Podbij przestrzeń miasta' z Oplem Antara w internecie

Agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR) jest odpowiedzialna zaplanowanie i zakup mediów w internecie do najnowszej kampaniireklamowej samochodu - Opla Antara (General Motors), przebiegającejpod hasłem "Podbij przestrzeń miasta".

- Naszym zadaniem było podkreślenie śmiałego i innowacyjnegowizerunku nowego Opla Antara. Aby osiągnąć ten cel w kampaniiwykorzystujemy nowoczesne formaty, takie jak- dynamic wallpaperoraz doublebillboard, wykonany w technologii rich media, gdziesamochód wjeżdża na kreację poprzez powierzchnię witryny, na którejemitowana jest reklama - mówi Michał Kidała, interactive manager wagencji Hypermedia.

Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, wwieku 30-45 lat, mieszkańców dużych miast, zorientowanych nakarierę, ale aktywnych w wolnym czasie. Osoby te zainteresowane sąnowinkami technologicznymi, traktują internet jako źródłoinformacji, jak również rozrywki, poszukując nowych wyzwań.

W przekazie reklamowym wykorzystano portale: Gazeta.pl (serwisyzwiązane z architekturą, turystyką, lifestylem oraz biznesem),Wp.pl (strona główna), a także pakiet BizOn oraz wyszukiwarkęGoogle. Kreację do kampanii internetowej przygotowała agencja180heartbeats. Działania reklamowe potrwają do połowy maja iprowadzone są również w telewizji.

Dołącz do dyskusji: 'Podbij przestrzeń miasta' z Oplem Antara w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl