„W swoje ręce” i „Smakołyki” – nowe podcasty w RMF Classic+

Agnieszka Kaczorowska-Pela - tancerka, aktorka, choreografka i osobowość medialna oraz Dominika Zagrodzka – dziennikarka i antropolożka kultury z nowymi podcastami w RMF Classic+. Użytkownicy unikatowej platformy radiowej będą mogli słuchać ośmioodcinkowych formatów o budowaniu pewności siebie pt. „W swoje ręce” oraz wybrać się w podróż po świecie kulinariów i emocji związanych z jedzeniem w „Smakołykach”.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

„Świat podcastów nieustannie się rozwija, chociaż wieszczono ich kres. Formaty zmieniają się i dostosowują do słuchaczek i słuchaczy, dlatego nasze nowe podcasty trwają około 20 minut i dotykają tematów nam bliskich” – mówi Michał Zalewski, head of content & public relations RMF Classic+. „Dominikę i Agnieszkę zaprosiliśmy do współpracy, ponieważ potrafią opowiadać historie w sposób obrazowy, wizualny. Już po kilku chwilach całkowicie wsiąkamy w prowadzoną przez nie narrację” – dodaje Zalewski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwierz-popkulturalny-rmf-classic-katarzyna-czajka-kominiarczu,7169719932131457a ##

Dominika Zagrodzka, dziennikarka i antropolożka kultury, w podcaście „Smakołyki” dla RMF Classic+ zabiera słuchaczy w podróż po świecie nie tylko kulinariów i gastronomii, ale także po świecie kultury i emocji z jedzeniem związanych. O jedzeniu pisze od ponad 10 lat. Od niedawna opowiada o nim także na blogu Pożywka.pl oraz w branżowym magazynie „Food Service”. Przez kolejnych osiem tygodni w każdy piątek zaprasza do stołu pełnego „Smakołyków”.

Agnieszka Kaczorowska-Pela, tancerka, aktorka, choreografka i osobowość medialna, od zeszłego roku również certyfikowana trenerka mentalna, podcastem „W swoje ręce” w RMF Classic+ zachęca słuchaczy do zatrzymania się na chwilę i wzięcia w tytułowe swoje ręce codzienność każdego z nas. Kolejne odcinki z osobistymi historiami i przemyśleniami Agnieszki, które zainspirują do działania i dbania o siebie i swój rozwój, w każdy czwartek.

RMF Classic+ to platforma radiowa, która oferuje m.in. możliwość zdobycie książek czy biletów na wydarzenia kulturalne w Plusomacie oraz cztery nadawane równolegle do głównej anteny audycje muzyczne (Muzyka Filmowa, Ballady, Muzyka Klasyczna, Piosenki Filmowe). RMF Classic+ to również więcej muzyki zamiast reklam – w miejscach bloków reklamowych pojawiają się dodatkowe utwory i animacje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mocarty-rmf-classic-nagroda-pandemia-przerwa-jak-glosowac,7169718338819713a ##

Jeszcze w maju subskrybenci będą mogli słuchać kolejnych sześciu Stacji+, czyli internetowych stacji gatunkowych z muzyką wybieraną przez zespół muzyczny RMF Classic. W planach m.in. RMF Classic+ Hans Zimmer czy RMF Classic+ Czas skupienia.

Dostęp do RMF Classic+ można zakupić na określony czas: na 3, 6 lub 12 miesięcy lub skorzystać z opcji subskrypcji w cenie 9,90 zł miesięcznie. Nowi użytkownicy mogą testować usługę przez 30-dni całkowicie bezpłatnie.

Jak wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, w I kwartale br. słuchalność RMF Classic wyniosła 1,6 proc. (bez zmian w stosunku do I kwartału ub.r.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska