SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podróżnik Szymon Majewski, królewna Miss Polonia i rapujące krasnale (making of reklamy PKO BP)

W nowej reklamie PKO BP Szymon Majewski jako podróżnik odwiedza mieszkającą z siedmioma krasnoludkami królewnę, którą gra aktualna Miss Polonia Paulina Krupińska. Jak przebiegała praca na planie spotu?

Szymon Majewski

Szymon Majewski

Emitowana od kilku dni reklama oferowanej przez PKO BP pożyczki Mini Ratka jest utrzymana w baśniowym klimacie, który powstał dzięki trzem makietom przygotowanym przez Wandę i Marcina Kędzierzawskich oraz kostiumom, które dla wszystkich dziewięciorga bohaterów zaprojektowała i uszyła Malwina Wędzikowska. Scenografię przygotowali Wojciech Saloni i Jacek Turewicz, a charakteryzacją zajęły się Paula Celińska i Agnieszka Jońca. Autorem zdjęć jest Jacek Podgórski, a reżyserem - Piotr Kumik.

>>> Szymon Majewski z krasnoludkami i królewną reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)

Produkcją reklamy zajęła się firma Film Reaktor, postprodukcją obrazu - Human Ark, a postprodukcją dźwięku - studio Box.

Kreację całej kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja OS3 Multimedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Podróżnik Szymon Majewski, królewna Miss Polonia i rapujące krasnale (making of reklamy PKO BP)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
truck
Reklamowanie banku za bajońskie sumy to - według mnie - znakomita droga do zniszczenia swojego wizerunku. Majewski nie jest już nas, on jest ich, o trzyma z nimi - należy do grupy spod znaku wina i cygara. My nadal stoimy tam, gdzie staliśmy...
11 9
odpowiedź
User
I tak to nie jest bank dla młodych ludzi. Jakby się nie wyginali to tego nie zmienią.
A Majewski jakby mu odpowiednio zapłacili to i by szalety miejskie reklamował.
10 9
odpowiedź
User
cynik
jeżeli to ma być smieszne i trendy takie KUUL to znaczy, że bank jest śmieszny a nie poważny
10 9
odpowiedź