Pogoda, „Wiadomości” i Skoki narciarskie w Wiśle najdroższe w lipcowym cenniku TVP

W zdominowanej przez filmy i powtórki stałych programów oraz seriali lipcowej ramówce Telewizji Polskiej, najwyższe ceny reklam obowiązują przy niedzielnej prognozie pogody, wtorkowych „Wiadomościach” i transmisji z Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle w TVP1 oraz przy transmisjach muzycznych festiwali w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Najdroższy 30-sek. spot w TVP1 w lipcu kosztuje 34,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Jest to stawka dla reklamy emitowanej przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody. W dni powszednie jest taniej – maksymalna cena wynosi 29,6 tys. zł.

26,7 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy transmisjach z Letniego Grand Prix w skokach, które odbędą się w Wiśle 20 i 21 lipca br.

Maksymalna cena za spot przy programie „Alarm” wynosi 15,7 tys. zł, a przy „Sprawie dla reportera” - 14,4 tys. zł.

Za reklamę przy serialu „Ojciec Mateusz” w czwartkowy wieczór trzeba zapłacić 16,3 tys. zł, a przy pokazywanym w piątki „Echo serca” -15,2 tys. zł. Tylko 200 zł mniej kosztuje natomiast reklama przy serialu „Komisarz Alex” pokazywanym w sobotnie wieczory. Najtańsze są spoty przy „Leśniczówce”, gdzie maksymalna stawka nie przekracza 12,3 tys. zł.

Spoty przy „Wiadomościach” wyceniono na maksymalnie 30,8 tys. zł w dni powszednie (w niedziele nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie informacyjnym . Z kolei cena przy serwisie sportowym nie przekracza 18,6 tys. zł w dni robocze i 16,4 tys. zł dla wydań niedzielnych.

W TVP2 najwyższe stawki dotyczą reklam, które zostaną wyemitowane przy sobotnich i niedzielnych transmisjach z muzycznych imprez. 7, 14, 21 i 28 lipca Dwójka pokaże „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Na spot przy tych transmisjach trzeba wydać 21,5 tys. zł.

24,4 tys. zł kosztuje reklama przy „Festiwalu Muzyki i Kultury Romów w Ciechocinku” (20 lipca) iprzy „Festiwalu Muzyki lat 90. w Lubinie” (27 lipca).

Maksymalna cena dla reklamy, która pojawi się przy głównym wydaniu „Panoramy” wynosi z kolei 18,8 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako drugi po TVN Media ogłosiło cennik reklamowy na lipiec. TVN obniżyło średnią cenę cennikową rok do roku o 11 proc. w związku ze spodziewanym na poziomie 10 proc. spadkiem oglądalności w lipcu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu