Pół miliona widzów programu 'Ziarno'

Katolicki program dla dzieci „Ziarno” w sezonie jesień – wiosna 2009/2010 oglądało w TVP 1 średnio 550 tys. osób. W poprzednim analogicznym okresie pozycja miała 665 tys. widzów.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Średni udział w rynku „Ziarno” emitowanego w soboty rano wynosił 10,3 proc. w grupie 4+ oraz 9,5 proc. w grupie 16-49. Największa popularnością -  14,6 proc. udziału i 905 tys. widzów cieszyło się wydanie z 5 grudnia - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.   

TVP1, emitująca program, przegrywała z konkurencja. Pierwsza pozycja przypadała Dwójce, która nadaje w tym paśmie powtórki polskich seriali (785 tys. widzów i 14,69 proc. udziału). Druga pozycja należała do TVN („Dzień dobry TVN” - 770 tys. widzów), zaś trzecia Polsatowi ( filmy i animacje – 659 tys. widzów). 

Osoby między 4 a 15 rokiem życia stanowiły 24 proc. wszystkich widzów programu "Ziarno".  Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement ponad 70 proc. oglądających „Ziarno” mieszka na wsi oraz najmniejszych miastach. 

„Ziarno” to katolicki program dla młodych widzów i ich rodziców, który jest emitowany już w TVP od dwudziestu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych