SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polacy cenią w nowych telewizorach rozszerzenia technologiczne

Trzy czwarte Polaków uważa wyposażenie w nowoczesne technologie za ważną cechę telewizora - wynika z badania przeprowadzonego przez PanelWizard Direct dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sounds.

Najnowsze funkcjonalności smart są ważne dla ponad 70 proc. osób ankietowanych w badaniu TP Vision. Wzrostu ich popularności i dalszego rozwoju rozwiązań smart w telewizorach możemy spodziewać się również w 2021 roku. Wciąż pojawiają się nowe funkcje i aplikacje. Jest to związane między innymi z rozwojem gamingu.

- Polacy coraz chętniej sięgają po popularne gry. Dzięki smart TV o odpowiednich parametrach mogą korzystać z nich bez konsoli. Potrzebna jest do tego aplikacja – np. taka jak eForce NOW, która umożliwia grę w chmurze, bezpośrednio na telewizorze - stwierdza Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

Mobilność zyskuje na znaczeniu także w segmencie telewizorów

Ważnym elementem technologii smart jest kompatybilność z urządzeniami mobilnymi. Na to rozwiązanie szczególną uwagę zwróciło blisko 63 proc. ankietowanych. Sterowanie telewizorem za pomocą smartfona czy tabletu to duże udogodnienie, ułatwia korzystanie z menu, możemy też wyświetlać treści z urządzenia mobilnego czy odtwarzać z niego muzykę na telewizorze.

- Możliwość parowania wielu urządzeń w domu pozwala korzystać z bezprzewodowego środowiska, takiego jak DTS Play-Fi. Dzięki niemu możemy połączyć urządzenie mobilne, telewizor oraz sprzęt audio i głośniki w jeden, łatwo sterowalny system - komentuje Marcin Habzda.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone na zlecenie TP Vision, oprócz jakości obrazu, kupujący telewizor coraz częściej zwracają też uwagę na dźwięk - przywiązuje do niego wagę 87 proc. ankietowanych. Będzie to sprzyjało dalszemu rozwojowi systemów, które mają zagwarantować najlepszą jakość audio telewizora, złożonych między innymi z nowoczesnych przetworników czy głośników wysokotonowych.

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 24-29 września 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Polacy cenią w nowych telewizorach rozszerzenia technologiczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl