Polacy zirytowani reklamami w telewizji jak nigdy dotąd

W bieżącym miesiącu mierzony przez OMG Metrics wskaźnik irytacji Polaków związanej z reklamami telewizyjnymi osiągnął najwyższy poziom. Badanie jest prowadzone przez firmę od ponad roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

5,94 – tyle w skali od 0 do 10 wynosił wskaźnik irytacji Polaków na reklamy telewizyjne w pierwszych trzech tygodniach marca. Aż 38 proc. respondentów oceniło swoje zdenerwowanie powodowane przez spoty jako bardzo wysokie (oceny 8-10). To rekordowy wynik od ponad roku, kiedy OMG Metrics zaczęło realizować to badanie.

grafika

Analiza wyników badania z ostatniego roku pokazuje, że Polacy są nieco mniej zdenerwowani na spoty reklamowe w wakacje, kiedy po prostu rzadziej oglądają telewizję. Z drugiej strony reklamy nie irytują nas tak bardzo w okresie bożonarodzeniowym, mimo że zazwyczaj więcej czasu spędzamy wtedy przed telewizorami. Co ciekawe, ogółem to mężczyzn (średnia wskazań od początku prowadzenia badania – 5,9) bardziej denerwują spoty telewizyjne niż kobiety (średnia wskazań – 5,3).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?