Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów.  Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial zapewnił Polsatowi 14,07 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,34 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon, emitowany jesienią 2008, miał 18,4 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,33 proc. udziału w grupie 16-49 (średnia oglądalność wyniosła 3,01 mln widzów).  

Polsat w trakcie emisji „Skazanego” był stacją trzeciego wyboru. Kanałowi udało się wyprzedzić Dwójkę, która miała 2,19 mln widzów i 13,3 proc. udziału. Liderem pasma została Jedynka z 4,23 mln widzów i 25,68 proc. udziału w rynku. 

Wpływy reklamowe przy czwartym sezonie wyniosły blisko 34 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Serial chętnie oglądali mężczyźni oraz widzowie między 40 a 54 rokiem życia. 

„Skazanego na śmierć” zastąpi w niedzielnym paśmie serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny