SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów.  Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób.

Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

Serial zapewnił Polsatowi 14,07 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,34 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon, emitowany jesienią 2008, miał 18,4 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,33 proc. udziału w grupie 16-49 (średnia oglądalność wyniosła 3,01 mln widzów).


 

SKAZANY NA ŚMIERĆ Age(16 - 49)
Data AMR SHR % SHR %
06-09-2009 2625031 16,63% 21,25%
13-09-2009 2579628 21,27% 25,44%
20-09-2009 2662504 17,02% 21,13%
27-09-2009 2771992 16,84% 23,38%
04-10-2009 2858691 16,87% 22,27%
11-10-2009 2671293 15,68% 21,53%
18-10-2009 2445713 14,19% 19,22%
25-10-2009 2707813 15,83% 20,67%
01-11-2009 2491373 15,13% 19,19%
08-11-2009 2522047 14,38% 20,28%
15-11-2009 2776391 15,69% 20,10%
22-11-2009 2865756 16,05% 20,91%
29-11-2009 2464512 13,78% 18,37%
28-02-2010 2119034 12,24% 14,90%
07-03-2010 2173019 12,46% 16,52%
14-03-2010 2064597 11,51% 13,82%
21-03-2010 1987761 11,50% 14,73%
28-03-2010 2102883 12,17% 15,34%
04-04-2010 1780724 11,75% 14,50%
25-04-2010 1872653 11,67% 14,19%
02-05-2010 1636951 11,78% 15,73%
09-05-2010 1699948 10,84% 13,99%
16-05-2010 1942103 11,93% 15,36%
23-05-2010 1801219 11,85% 15,85%
średnio 2316924 14,07% 18,34%


Polsat w trakcie emisji „Skazanego” był stacją trzeciego wyboru. Kanałowi udało się wyprzedzić Dwójkę, która miała 2,19 mln widzów i 13,3 proc. udziału. Liderem pasma została Jedynka z 4,23 mln widzów i 25,68 proc. udziału w rynku. 

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP1 4229913 25,68%
TVN 3930075 23,86%
POLSAT 2316924 14,07%
TVP2 2190116 13,30%


Wpływy reklamowe przy czwartym sezonie wyniosły blisko 34 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Serial chętnie oglądali mężczyźni oraz widzowie między 40 a 54 rokiem życia. 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 52,79% 110
  Kobiety 47,21% 91
Wiek  4-9 2,62% 44
   10-15 5,70% 79
  16 - 19 6,00% 102
  20 - 24 6,24% 74
  25 - 29 7,70% 88
  30 - 34 10,34% 128
  35 - 39 7,40% 106
  40 - 44 10,11% 157
  45 - 49 10,23% 140
  50 - 54 10,68% 129
  55 - 59 7,10% 94
  60+ 15,89% 83
Wlk. miasta Wieś 46,10% 118
  < 50 tys. 23,32% 97
  50-100 tys. 8,06% 95
  100-200 tys. 6,65% 84
  > 200 tys. 15,87% 77
Zawód Top management 6,29% 80
  Pracownicy średniego szczebla 12,24% 85
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 28,76% 140
  Emeryci 25,97% 101
  Inni 26,74% 85


„Skazanego na śmierć” zastąpi w niedzielnym paśmie serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala...
biedny ten Polsat.Zawsze niska oglądalność.
8 8
odpowiedź
User
OneHundred
To i tak dobry wynik jak na kraj w którym 8 milionów widzów sledzi m jaj milosc, a kolejnych kilka milionów jak tańcza 'super gwiazdy'
8 8
odpowiedź
User
nick
Alu, Alu, ale co ty piszesz? To niezła oglądalność - oczywiście konserwa ogląda seriale jedynkowe i dwójkowe i oglądać będzie zawsze - mniej więcej od 14.00 do 22.00 codziennie aż do końca świata. Ale Polsat też ma seriale, które cieszą się popularnością -- no i nie są takie toporne. Da się popatrzeć.
8 8
odpowiedź
User
Joey
Z jednej strony 1,8 mln w przypadku serialu to i tak dobry wynik, a z drugiej finał miał oglądalność sporo poniżej średniej z całego 4. sezonu.
8 8
odpowiedź